جراحی سومین دانش آموز حادثه شین آباد امروز در مشهد اغاز می شود




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در بخش سوختگی، شرایط بهداشتی شرایط ویژه‌ای است و باید رعایت شود و یکی از دلایلی که این دانش‌آموزان از منطقه آذربایجان به مشهد منتقل شده‌اند همین رفت و آمد‌ها بوده است؛ البته همه روزه کارشناسان آموزش‌و‌پرورش برای بازدید و اطلاع از وضعیت درمانی این دانش‌آموزان ملاقات دارند، اما ملاقات‌ها محدود شده است.

محمد تقی فخریان با بیان اینکه در حال حاضر پزشکان ملاقات را به صلاح دانش‌آموزان نمي‌دانند، ابراز کرد: همچنین به دلیل آنکه ممکن است هر کدام از گزارش‌هاي مطبوعات اثرات روحی و روانی بر خانواده‌هاي دانش‌آموزان بگذارد، ملاقات‌ها محدود شده است.

پرداخت هزینه‌های درمان دانش‌آموزان از سوي آموزش و پرورش استان

فخریان همچنين در خصوص هزینه‌های درمانی این سه دانش‌آموز نیز گفت: از زمانی که آن ها به مشهد آمده‌اند همه ‌هزینه‌های درمان از سوي آموزش‌‌و‌پرورش خراسان رضوی داده مي‌شود که البته این، توصیه وزارت آموزش‌و‌پرورش بوده است.

درمان پوست دو دانش‌آموز آغاز شده است

مدیر‌کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه این دانش‌آموزان در وضعیت خوبی به سر مي‌برند، افزود: خوشبختانه عملیات درمان پوست دو نفر از دانش‌آموزان آغاز شده و اقدامات درمانی نفر سوم نیز در مرحله خوبی است و اقدامات و خدمات انجام‌گرفته در مقايسه با شهرستان تبریز بهتر است و دانش‌آموزان آسیب‌دیده نیز از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر مي‌برند.
وی ادامه داد: در همین راستا امروز مدیرکل آموزش‌و‌پرورش آذربایجان غربی نیز برای عیادت و بازدید از مراحل درمانی به مشهد سفر مي‌کند.

طول مدت درمان مشخص نیست

فخریان با اشاره به اینکه نزدیک به یک هفته است که سه دانش‌آموز شین‌آبادی مهمان مشهد هستند، اظهار کرد: برای طول مدت درمان هنوز زمانی از طرف پزشکان اعلام نشده است و به گفته پزشکان به دلیل آنکه‌ سوختگی‌ها ممکن است دچار عفونت شود ،پیش‌بینی‌پذير نیست./ع

 

 

برچسب ها: جراحی ، حادثه ، شین اباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.